امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
02188539243
09120659426
تهران ، خیابان سهروردی شمالی ، بالاتر از میدان پالیزی ، کوچه موزه ، پلاک 34 ، طبقه 4

لیزر روشن کننده

امروزه مشکلات زیبایی به خصوص در بانوان بسیار مهم شده است و ذهن اکثریت بانوان و حتی آقایان هم در بعضی موارد درگیر خود کرده است . یکی از این مسائل که برای افراد مهم می باشد و در زیبایی نقش مهمی را ایفا می کند تیرگی برخی از نواحی بدن می باشد. این تیرگی ها باعث عدم اعتماد به نفس در افراد و کاهش زیبایی بدن می شود و به همین دلایل افراد به دنبال روشی جهت از بین بردن این تیرگی ها می باشند.
مهمترین اتفاقی که هنگام بالا رفتن سن برای انسان اتفاق می افتد کاهش کلاژن سازی در داخل پوست می باشد و همین مسئله باعث ایجاد برخی عارضه های پوستی خواهد شد.  به همین دلیل اغلب داروها و کرم هایی که برای جوانتر شدن پوست تجویز می‌شود باعث می‌شوند که کلاژن های پوست دیرتر از بین بروند و پروسه پیری پوست را به تاخیر بیندازد. روشن کردن پوست به فرآیندی گفته می شود که در طی آن تلاش می‌شود تا رنگ پوست بیمار از روش کاهش غلظت رنگدانه ملانین در آن روشن‌تر شود. همانطور که در قبل هم اشاره کردیم یکی از موثرترین روش های از بین بردن لکه های تیره پوستی و روشن و شفاف نمودن آن استفاده از روش لیزر درمانی می باشد که نوعی عمل پزشکی محسوب می گردد که در آن انرژی حاصل از پرتوهای تمرکز یافته نور بر روی لکه های پوستی تابیده و نوعی لایه برداری در پوست ایجاد می گردد و پس از لیزر پوست چندین درجه شفاف و روشن می شود.لایه برداری پوست با لیزر، سطح مرده پوست را با دقت حذف کرده و  سلول های جدید پوستی که در طول بهبودی ایجاد می شوند، باعث جوانتر شدن پوست و روشن شدن  آن می گردند. 
لیزر روشن کننده پوست یک درمان سرپایی و سریع می باشد و هیچ نیازی به بستری شدن ندارد. که جهت انجام لیزر مناطقی که می خواهند روش شوند را با کرم های موضعی بی حس می نماید تا بیمار درد کمتری را متحمل شود و مدت زمان جلسات درمان با لیزر بسته به ناحیه درمان بین 30 تا 120 دقیقه می باشد که بستگی به ناحیه مورد نظر خواهد داشت. 
بعد از انجام مراحل لیزر درمانی جهت روشن کردن پوست ایجاد کمی قرمزی در پوست کاملا طبیعی می باشد که جهت رفع این التهاب  باید بعد از اتمام جلسه تا چند روز از کرم های موضعی مخصوص مانند زینک استفاده گردد و همچنین ناحیه ای که مورد لیزر درمانی قرار گرفته است را  با آب خنک شستشو داده شده و از کمپرس یخ برای خنک کردن پوست استفاده گردد. و بهتر است که تا یک مدت از کرم های ضد آفتاب جهت عدم برخورد نور و اشعه آفتاب به پوست استفاده شود .
و مهمترین نکته ای که در این مقاله قابل ذکر می باشد این مورد است که تمامی مراحل جهت جوانسازی پوست و کلیه خدمات زیبایی باید تحت نظر متخصص زیبایی با تجربه در این زمینه صورت پذیرد زیرا در غیر این صورت عوارض جبران ناپذیری برای بیمار به همراه خواهد داشت. 
میدونستید دستگاه روشن کننده مرکز ما علاوه بر واژن اثر گذاری شدیدی روی تیرگی زیربغل ، زانو ، کشاله ران، و قوزک پا داره و تا 80% روشنترشون میکنه 
یکی از علل تیرگی زیربغل شیوکردن هست ، برای رفع تیرگی زیربغل میتونید از لیزر روشن کننده استفاده کنید و طی سه جلسه تیرگی ها رو رفع کنید.

روشن کننده یا وایتنینگ

تیرگی قسمت های مختلف پوست ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. 
برخی عوامل ژنتیکی و هورمونی میتوانند در تیرگی پوست نقش داشته باشند . برخی عوامل محیطی مثل استفاده مداوم از ژیلت ، دئودورانت و ضد تعریق ها میتوانند به مرور زمان باعث ایجاد تیرگی در ناحیه زیر بغل شوند. پوشیدن لباس های تنگ نیز میتواند باعث اصطکاک پوست شود و باعث تغییر رنگ پوست شود. همچنین تجمع سلول های مرده میتواند به مرور زمان پوست شما رو تیره کند. وایتنینگ یا همان روشن سازی پوست در کلینیک ما با استفاده از دستگاه لیدی لیفت انجام میشود که نسبت به دستگاه های مشابه با توجه به مراجعه کنندگانمون تاثیرگذاری بیشتری دارد.
وایتنینگ برای نواحی زیربغل،بیکینی،کشاله ران،آرنج،زانو و قوزک پا انجام می شود.
تعداد بازدید این مطلب : 933
تماس با ما

آدرس: تهران ، خیابان سهروردی شمالی ، بالاتر از میدان پالیزی ، کوچه موزه ، پلاک ۳۴ ، طبقه ۴

تلفن های تماس : ۰۲۱۸۸۵۳۹۲۴۳ - ۰۹۱۲۰۶۵۹۴۲۶

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به کلینیک زیبایی ملانین می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح